Herpositionering Beurspassage ‘Oersoep’ wint NRW Marketing Publieksprijs 2017

14 april 2017
Beurspassage Damrak

Tijdens het drukbezochte NRW Marketingcongres op 13 april 2017 in Het Klokgebouw in Eindhoven is ook de NRW Marketing Publieksprijs gekozen. Het aanwezig publiek heeft gekozen voor de campagne:

Oersoep; Herpositionering Beurspassage, Nowadays Amsterdam

Urban Solutions | Bouwinvest

Op 2 december jl. is de Beurspassage, dat deel uitmaakt van Nowadays (ontwikkelaar TOP Vastgoed / eigenaar Bouwinvest) en een populaire doorgang is tussen tussen het Damrak en de Nieuwendijk, feestelijk geopend. In samenwerking met diverse partijen is er op bijzondere wijze aandacht besteed aan de opening waardoor de locatie zelfs voor opening al enorme bekendheid genoot in binnen- en buitenland.

De vakjury van 2017 bestaat uit de volgende professionals: Juryvoorzitter Kitty Koelemeijer (hoogleraar Marketing & Retailing, Nyenrode Business Universiteit), Robèrt Dackus, (3W real estate), Bram Hulsbosch (MK Illumination), Marcel Jansen, (Strøm), Michel Jonkheer (LookFeel Consultancy), Chantal Riedeman (Shopology), Carlo Verhart (Rabobank Amsterdam).

Lees het volledige artikel Winnaars NRW Marketing Awards 2017 bekend