Kroonenberg viert herontwikkeling Barones met feest

De herontwikkeling van de Barones is voorbij, de transformatie is klaar.

07 december 2017
De Barones Breda entree LR
architectuur

De herontwikkeling van de Barones is voorbij, de transformatie is klaar. Met de recente opening van Hudson’s Bay, Bershka en Pull & Bear biedt de Barones weer een aantrekkelijke merkenmix.

In samenwerking met 3W Real Estate, Rijnboutt en KroesePaternotte ontwikkelde Kroonenberg Groep plannen om de winkelruimtes op de etage uit te breidden tot op de begane grond, waardoor grotere units zijn ontstaan. De etage is daarmee bereikbaar geworden via de begane grond van de betreffende winkel, zoals onder meer ook bij The Sting, Open 32, Mango en Van Uffelen is gerealiseerd. Met het samenvoegen van de winkelvloeren zijn de roltrappen uit de passage verdwenen. Hierdoor is er ruimte ontstaan voor een centraal plein waar Koffie bij Teun is gevestigd.

Veel van de bestaande huurders als H&M, The Body Shop, Tierelantijn, Etos, Hugo Boss en Boulanger vernieuwden hun winkels. Daarnaast werden er nog nieuwe formules aan het winkelcentrum toegevoegd als Vitaminstore, T-Mobile en Only.

Om te vieren dat de transformatie klaar is, bouwt Kroonenberg een feestje voor bezoekers van de Barones. Van 7 tot en met 10 december worden prijzen weggeven via het ballenspel X-Ballr. Ook is er elke dag shoptegoed te winnen van 250 euro, te besteden in de Barones.

En alsof dat nog niet feestelijk genoeg is, maakt het winkelend publiek vanaf vrijdag elke dag kans op een meet & greet met hele bijzondere artiesten, die ook nog eens extra prijzen weggeven.

http://www.vastgoedmarkt.nl/projectontwikkeling/nieuws/2017/12/kroonenberg-viert-herontwikkeling-barones-met-feest-101127941